آقا طیب

اینجا فکرهای بلندم را می نویسم

آقا طیب

اینجا فکرهای بلندم را می نویسم

برند سازی


محلهء خانی آباد رفتم دم در نونوایی لواشی چند تا کیسه خالی بگیرم واسه کاری شاطر گفت تو بیا واسا جای من نون در بیار تا برم بیارم واست منم یه ده تایی نون کشیدم بیرون از چرخ و فلک بعد در اومد که بگیر کیسه ها رو برو گند زدی منم غیرتی گفتم (تو مرا فحش می دهی!) ببین جوجه اسم این ماشینت جهان پخت کرمیه اسم من هم کرمیه اسم اون یکی ماشینت هم که لیبل خورده پشتش کرمیه دستگاه خمیر سازت هم ضمانته شاید بیس سال پیش تو گمرک از خودم خریده باشی.من ده پشتم نونوا بوده نون داده دست مردم .نون هم بربریه نه این فوتوکوپی شوما.هرجا هم خواستی بی صف بربری بگی میگی چی همون کرمی.تو اتحادیه هم کاری داشتی بگو برات جورش کنم رئییس اتحادیه هم فامیلش کرمی هست خلاصه که به یه همچین چیزایی افتخار میکنیم ما.راستی خمیرت خوب قوام نیومده.دیگه اینکه هیچی دیگه همین .کنتر نداره که .می خوای تا صب بگم؟...اسموک داری

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن باقرلو یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

شاعرا که نونوا باشن
بربری مقفا و تافتون مسجع
و سنگک سپید میدن دست مردم

سارا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://sazesara.blogfa.com/

نه دیگه دوزاریم افتاد... اسموک داری؟

دکولته بانو دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

همون که محسن گفته ...

مریم راد سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://mmrad.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد