آقا طیب

اینجا فکرهای بلندم را می نویسم

آقا طیب

اینجا فکرهای بلندم را می نویسم

تماما مخصوص

مثل یک بسته شکولات ناب درصد دار ،یواشکی ،شب ها ،دست می برم زیر تخت و کور مال کور مال چند صفحه اش را می گیرم دستم و مزمزه می کنم.لذت می برم. کیف می کنم.

کتاب را دانلود کردم. بعد پشت برگه های بی مصرف صورت وضعیت پرینت گرفتم و گذاشتم زیر تخت .لذت خواندن تماما مخصوص عباس معروفی را از دست ندهید.احتمالا از آقا طیب هم می توانید قرض بگیرید (نصفیش مانده)


از اینجا دانلود کنید.

وبلاگ عباس معروفی را هم که می خوانید هوم؟

نظرات 8 + ارسال نظر
هیشکی! دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

خیلی ام خوب
مرسی
رفتیم و خوندیم و حض بردیم

جزیره دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام علیکم. چه عجب ما به وبلاگ جدید شما رسیدیم. دفعه قبلی که به حساب این وب رفته بودیم تو اون وب کامنت تبریک گذاشته بودیم!!!!!!!!!

این لینکا هم فیلتر بودن که

آوا دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

عباس معروفی رو دوست
دارم..مرررسی..دانلود
میکنم...............
یاحق...

محسن باقرلو دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

تو چرا همش با فیلترجات حال میکنی بچچه ؟!
اصلن کرم
چرا از بهمن 57 تا حالا همش اونوری نه اینور ؟!

پروین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ق.ظ

فایده نداره خوندنشون. تموم که میشن غم عالم میاد تو دلت

سارا جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://sazesara.blogfa.com

سال ها بعد بعضی وقت ها فکر می کردم نکند پدرم به همین قصد ماه به ماه یک پاکت سیمان می فرستاده که برم پستخانه آن پاکت سنگین را به کول بکشم و برسانشم به جای امن تا یادم برود که دلم براش تنگ شده؟ نکند می خواسته سرم به همان آوردن و چیدن و مراقبت کردن از سیمان گرم باشد و جای خالی او حتی با آبنباتی دهنم را شیرین نکند، تلخ و سنگین و بی مصرف جلو چشمم باشد و روزگار بگذرد؟

قلم معروفی را طلا هم که بگیری کم است، این روزها دارم سمفونی مردگان را قورت می دهم...

به به

سارا جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ http://sazesara.blogfa.com

راستی، سلام...

سلام

somi دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

هستم اینو آقا طیب محشره این کتاب محشر واقعا خودتونو محروم نکنید دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد