آقا طیب

اینجا فکرهای بلندم را می نویسم

آقا طیب

اینجا فکرهای بلندم را می نویسم


بعضی روزها کم رنگ و ملیح، با موسیقی ملایم و لبخند و سرعت مطمئن می روم سر کار و روند و  شکل اتفاقات طوری پیش می رود که فکر می کنم دارم تبدیل می شوم به یک جنگجو !یک سرخ پوست عصبانی. با سه خط سرخ زیر چشم ها که یعنی خون.یعنی اماده برای نبرد.دریدن!

به خودم می آیم توقف می کنم . نگاه می کنم. لبخند می زنم و فرار می کنم به امن خانه باتنی زخم خورده و رنجور .

ما .این روزها.احتیاج به تیمار داریم.از جامعه از دوستانمان از همسرمان و فکر می کنم باید حتی یک لبخند به هم بدهیم یک دوستت دارم !یک دلتنگیم. یک چه خبر؟ یک امشب کجایید؟ یک بیایید خانه ما انار بخوریم. به هم بدهیم بعد از این جنگ ها و خون ریزی های روزانه.

نظرات 7 + ارسال نظر
نیمه جدی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

کی میاین خونه ی ما؟

دختر عمو از این دعوتا نکن ما بی جنبه ایما.عجالتن شما بیاید تا ببینینم

فرزانه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

قلمتون مستدام.
می تونم آدرس وبلاگ ورد پرس رو هم داشته باشم؟

ورد پرس ندارم فرزانه خانم من یه بلاگ توی بلاگر با همین آدرس دارم که فعلن توش نمینویسم

فرشته یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

هووووم....کاش دریغ نکنیم..

پروین سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ق.ظ

دنیای بدی شده آقا طیب عزیز
هی لبخند میزنی و میگی دوستت دارم، دلتنگتم،چه خبر؟ امشب کجایی؟ مییایی خونه ما انار بخوریم؟ هی به هیچ جاشون هم حسابت نمیکنند. هی اصلا نمیدانی چشونه. بعد خوب یادت میره دیگه. دوباره میری سه تا خط سرخ میکشی زیر چشمات و میری تو حس و حال نبرد. دست خودت هم نیست :(

هانی جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://hanidreams.blogfa.com

بیاید خانه ما انار بخوریم

ما راه افتادیم .شما آدرسو برفست

هانی دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ب.ظ http://hanidreams.blogfa.com

الان که خوابگاهم ولی میتونیم دور هم با بانو و هم اتاقیام پارک کنار خوابگاه انار بخوریم..

نا آشنا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام اخوی
بعد 12 سال یاد متنهای ویلاگتون رو کردم
کویا پرشین بلاگ فیلتره
جایی دیگه آرشیوتون رو نمیشه دید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد